سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستان طلبه، دانشجو و دانش آموزان سوم راهنمایی تا انتهای دبیرستان، خصوصا برگزیدگان اردوهای ندای بهشت، با دو شیوه می توانند در این اردوی نخبگانی-آموزشی شرکت کنند: اول: شیوه ثبت نام اینترنتی و دوم: شیوه ثبت نام حضوری. ضمنا در جریان باشید که فعلا ثبت نام اولیه صورت می گیرد و با افرادی که در ارزیابی ها موفق باشند، تماس گرفته خواهد شد.

***برای ثبت نام اینترنتی در اردوی طلیعه حکمت1، فرم ثبت نام را  از این آدرس دانلود کرده و پس از کامل کردن دقیق و جدی آن، به ایمیل nokhbe@mihanmail.ir بفرستید یا دوستان رابط خود فرم را تحویل داده تا مراحل بعدی گزینش و ثبت نام به اطلاع شما عزیزان برسد. 

***بروشور تبلیغی اردوی نخبگان استان یزد (طلیعه حکمت که فعلا ویزه آقایان می باشد.) می توانید از این آدرس آنرا دانلود کرده و هر چه زودتر نسبت به ثبت نام دوستان نخبه فرهنگی و علمی خود اقدام کنید و آنرا به اطلاع دوستان خود برسانید.

***دوستانی که در یزد هستند، از طریق تماس با شماره های ذیل و گرفتن حضوری برگه های ثبت نام هم می توانید ثبت نام داشته باشند: 09362388530 - 09133590366

***برای دیدن برنامه های اردوی طلیعه حکمت فایل وردی را از این آدرس دانلود بفرمائید

***این اردوی علمی-زیارتی از تاریخ 11 تا 15 شهریور ماه 1391، به مدت پنج روز در جوار حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در قم و 16 و17 شهریور در تهران برگزار می شود.

***هزینه ثبت نام برای هفت روز قم و تهران وبرنامه های جنبی، سی هزار تومان می باشد که افرادی که حضوری ثبت نام کرده اند، به صورت حضوری پرداخت خواهند کرد و به افرادی که اینترنتی ثبت نام کرده اند، به صورت تلفنی یا اس.ام.اس اطلاع داده خواهد شد.

***برای ثبت نام حضوری، رابط های ثبت نام در ابرقو، آقایان محمد مهدی پور(مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان ابرکوه) و حجه الاسلام حسین فلاح زاده با تلفن 09127466414(مدیر اردوی ندای بهشت2) هستند.


نوشته شده در  یکشنبه 91/6/5ساعت  8:44 صبح  توسط عضو گروه 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ثبت نام آنلاین وحضوری اردوی نخبگان طلیعه حکمت برای دوستان ابرکوه
طرح مکمل برنامه های ندای بهشت:اردوی نخبگان استان یزد/طلیعه حکمت1
به اسم الله که مالک تمام هستی است